19.06.2017

Bekledim, Denedim..

Belki bir gündoğumu izlemişizdir aynı an
Ya da bir günbatımı..
Birlikte yapamadığımız tonlarca şeyi..
Farklı vucutlarla tecrübe ederken
Kıyısında bile değilim aklının
Gelen her çağrıda, mesajda
Biliyorum görmeden sen değilsin

Bensiz iyi misin?
Hayat nasıl gidiyor?
Eğer iyi gitmiyorsa, sıkıntıların çoksa
Dinleyebilirim seni..
Sadece 10 küçük yıl geçti
Daha da bekleyebilirim seni...
Sadece unutma
Yüzümü unutsanda, adımı...

Duyulmak isterdim biraz..
Çatılarda mızıkaların
Sokaklarda akordionların
Bitmeyecekmiş gibi gelen yağmurların
Sesleri gibi..
En çokta sana çalınmak isterdim...

Yaşamın tam ortasında olmasam da 
Olmasam da kıvılcım bir yangında
En azından denedim sevgili...
Adil değildi belki bu yarış
Ama artık bitmeli..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İstediğiniz biçimde eleştiride bulunabilirsiniz. Her insan gibi hatalarım olabilir mutlaka..