12.10.2016

Veryansın..


Sonrası yalnızlıktı
Devrik cümlelerimin devamı
Girişi gelişmesi yoktu
Sadece sonu vardı..
Her gün satırlarda başka bir intihar
Denemesi bedava
Yazarak kimse ölmedi, ölmez

Biraz kaba bir dilim var
Törpüleyemediğim
Ökseye takılmış bir kuş var
Kurtaramadığım
Bomboş başı boş hayaller var
Sonuçlandıramadığım
Birde bunların üstüne tüy
Sigara tiryakisiyim
Dumanı bol çeker
Bütün nefesimle üflerim
Babam boru gibi içiyorsun der
Saklayamadım içtiğimi o da kızmadı zaten



Fillerin üzerinde tepindiği çimim biraz
Yoksa başım bu kadar çok ağrımaz
Zamanım var ama boşa akar
Çoğu gitti azı kaldı zaten
Bu monotonlukta sıkılıyorum ölümü beklemekten

İsmi mühim değil çok değiştirdi beni
Beklemek diye bir şey yokmuş öğrendim
Sözlerde tutulmazmış
Aşk ortada bırakırmış seni dımdızlak
Bir daha mı tövbe
Çocukluğumu özledim be..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İstediğiniz biçimde eleştiride bulunabilirsiniz. Her insan gibi hatalarım olabilir mutlaka..