10.10.2016

Kuşlar Uçup Gitti..


Bazen penceremin önüne güvercinler konardı. Bana birer arkadaştılar sanki. Sabahladığım vakitler bir ya da iki güvercin konardı pervaza. Pencere açıktı ve bazen içeri girip kalorifer peteklerinin üzerinde turlarlardı. Onlara bakmak büyük zevkti benim için. Benim gibi yalnızsanız böyle misafirlere hayır diyemiyorsunuz işte. Ama çok eskidendi bunlar..

Belki yine konuyorlardır haberim yok ama pencere de perde de kapalı artık hayatımda. Yine olduğum yerdeyim ama bu sefer dostlarım yok. Herkes kapattım kapılarımı nedense. Bir travmadır gidiyor. Eski günlerimi özlüyorum çok eskiyi değilde o zamanlar yazacak çok şey bulurdum hangisini yazsam diye kendimi paralardım ama artık aklıma bir şey gelmiyor. Kafam boş, zihnim boş, kalbim boş. Umarım tekrar eskiyi yakalayabilirim..



Bloğun temasını da biraz değiştireyim dedim. Yeni bir hava gelsin siyah siyah sizde rahatsız olmuşsunuzdur sanırım. Gerçi eski popülerliğide kalmadı bloğun ya. Eskiden hafta bir yazardım, hem yazarkafede de yazıyordum trafik geliyordu ordan. Ama blogdaki bütün yazılarımı sildiğim için çıkarıldım yazarkafeden. Neyse işte olanla ölene çare yok. Başlangıçta takip edilmek için yazmıyordum iç dökmek içindi tamamen ama sonradan takipçilerim oldu bloğu düzenledim falan işte.

Karamsarlığım geçiyor günden güne. Kullandığım ilaçların etkisi olabilir. Ama yalnızlığın dozu iyice arttı tabi ki. Bir şey yapmazsan çabalamazsan yalnız kalırsın elbette. Ben öyleyim işte. Ne zaman ayrılırım limandan bilmiyorum umarım yakında olur..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İstediğiniz biçimde eleştiride bulunabilirsiniz. Her insan gibi hatalarım olabilir mutlaka..