15.04.2016

Kapılmış Gidiyorum



Orda bir yerdesin
Ne yazık ki bende burada
Elimde sadece sıkıca tuttuğum
Bir dal sigara var yakmadan durduğum
Saklıyorum onu en sona
Saklıyorum onu kıyıya vuran son dalgaya
Acı çekmek çok normal
Sadece günleri saymak anormal

Çoğu zaman uyumadan önce
Güzel günler geliyor aklıma
Şeytan aldı götürdü resmen
Ufak gibi gözüken nüanslarla kaybettim seni ben
Şimdi yaşayacak yer yok
Gerçekten de yatacak yerim yok
Gözlerime bakamayan gözler de yok



Hakettiğimi biliyorum
Çok aptalca kaybederim ben
Oturup gülersin saatlerce, o derece
Neymiş o zaman
Her avareliğin sonu
Uzunca yalnızlık durumu

Kapılmuş gidiyorum uçuruma
En hafif bile rüzgarla
Gözlerimde bir gamzelik yaş
Bazen ayık, bazen ayyaş
Umarım kısa sürede biter
Bu ömür çok yorgun
Umarım kısa sürede yiter..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İstediğiniz biçimde eleştiride bulunabilirsiniz. Her insan gibi hatalarım olabilir mutlaka..