12.04.2016

Hatıralar Boğulacak..

Bana sorma neden/niçin diye
Ben bile bilmiyorum bu karamsarlık niye
Hatırlamıyorum geçmişi
Veya nerede yatıp, uyandığımı
Hele ki ne yediğimi ne içtiğimi
O kadar gereksiz şey yaşadım ki
Beyin gereklileri siliyor belli

Uçurumun kenarında bekledim seni
Söz vermiştim ölüme
Gelmezsen atacaktım kendimi
Ama sözler tutulmamak için var
Hayat yaşamak, yaşatmak için
Ya da kurallar çiğnenmek için

Bir kere içten gülmek isterdim
Bir kere sevilmek, vazgeçilmemek
Oysa hep olan oldu
Zaman durmadı akıp durdu
Kalbimi sevdiğim okla
Hep onikiden vurdu..

Nezaketten feragat ettim
Çünkü iyiler hiç kazanmıyor
Denizin dibi hep iyilik
Kimse çıkartmayacak
Bilinmeyecek, unutulacak
Hatıralar boğulacak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İstediğiniz biçimde eleştiride bulunabilirsiniz. Her insan gibi hatalarım olabilir mutlaka..