6.02.2016

İç Çekiş

Yoğun bir nefes daha al sigaradan
Sonra yine hayallere devam
Denizi seyret geçen gemileri
Havada gezen martılara anlat geçmişini
Anlarlar inan..
Şimdiye kadar kaç meczup görmüşlerdir
Belki seninki kadarını değil
Ama halinden anlayacak kadar
Gelmeyecek vapuru bekliyorsun işte
Güya gelecekte seni onun yanına götürecek
İnanmıyorsun ama bekliyorsunda
Hava bulutlu belli ki yağmur yağacak
Yağsa da günahlarımı da temizlese diyorsun
Temizlemeyecek ki..



İçinde biraz umut kalmış, biraz kırıntı..
O da akıp gitmesin diyorsun
Yoksa yaşamanın tadı kalmıyor
Düşüyorsun karanlık çukurlara
Sonra seni kimse çıkaramıyor
Ne kadar bağırırsan bağır kimse gelmiyor..
Bu kadarı kafi diyorsun hayata
Daha da beterini yaşatma..
Aldım ben boyumun ölçüsünü
Ayıldım yıllarca süren sarhoşluğumdan
Artık her şey bulanık..
Önceden karanlıktı..
Görmüyordum hiç kimseyi, hiç bir şeyi..

Şimdi bu bedbaht kaderi kim değiştirecek
Kim omzuma dokunup bu da geçer diyecek
Geçmişin gölgesinde çok oturmuşum ben
Güneş yüzü görmemek hastalık demek
Çok hastaydım işte ben..
Şimdi bakıyorum güneşe
Göçen kuşlara bakıyorum
Rüzgarda sürüklenen yapraklara..
Neden bu denli korkuyorum yaşamaktan
Ne zaman derin sulara açılabileceğim umursamadan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder