7.07.2015

Rulet..

Özlüyorum elbette geçmişi. Gerçi çocukluğumun babamla geçmeyen bölümü için: Hemen büyümek istemişliğimde vardı. Al büyüdün noldu diye soruyorum bazen kendime. Çocukken yaşadığım kötü olaylar şimdi ki yaşamımın yanında sinek ısırığı gibi kalıyor. Çocukken atlatabiliyorsun, hastalık gibiydi çoğu an’ım ama kaldırıp atabilmiştim sonunda. Şimdi ise vucüduma kanser gibi yayıldı bu olaylar. Sıkıyorsa şimdi atlat diyor hayat.

Başlangıçta rulette neden siyaha koyuyorsun paranı diyenler olacağından şimdi söyleyeyim. Benim hayatım siyah ve ışıksız olduğundan siyaha basardım paramı. Zira siyah gelme umuduyla oynardım ama gelmezdi çok ilginç, kaç tur dönse de hep kırmızı, hep kırmızı..


Topun siyah zemine düşmesini bekledim, hayatımın bir nebze renklenmesini bekledim, gidenlerin dönmesini bekledim. Hiç biri gelmedi, dönmedi. Dar odamda bir elimde sigara diğer elimde bira hayaller kurup durdum. Bazen içinde yüzdüm. Sigara dumanıyla bir kaç isim yazdım, onları düşündüm. Benim bir uğurum vardı yeni bir sigara paketi aldığımda içinden bir sigarayı ters koyardım pakete. En son onu içerdim bu benim dilek sigaram derdim. Onu yakarken bir şey dilerdim. Deli saçması işte hiç bir şekilde gerçekleşmezdi.


Bekleyişlerle geçiyor yani şu sancılı hayat. Her insanın eminim bir bekleteni var. O bekleten gelince her şey tuzla buz olacak yeniden yaşayacaksın diye düşündüreni vardır. Ama emin olun şartlar müsait olduğunda olmadıysa şimdi gelse hiç olmaz. Hayat işte deyip yaşaman gerekiyor daha çok bekletenin olacak belki de, yaşa ve gör..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İstediğiniz biçimde eleştiride bulunabilirsiniz. Her insan gibi hatalarım olabilir mutlaka..