21.06.2015

Hesap Vaktini Bekliyorum..

O kadar anı saklı ki zihnimde anlatamam. Neden bitti bu anılar kötü sonlarla düşünüyorum. Bir zamanlar bende saftım, tertemizdim. Ama zamanla çamura bulandım, bana güvenenleri, bana inananları hep hayal kırıklığına uğrattım. Yatmadan evvel gökyüzüne baktığımda hep pişmanlıklarımı görüyorum. En çokta o'nu görüyorum. Neler yaşamışız biz kısacak yaşam diliminde yazsam roman olacak. Mutlu oluyorum her rüyama girdiğinde. Gerçekte eşin benzerin yoktu senin. Anlattığım hayat hikayemi keşke gösterebilseydim sana. O zaman inanabilirdin bana. Neyse geçmiş işte, geçmişle yaşamaya çalıştım bir müddet. Ama zordu gerçekten her gün kendimi öldüresim geliyordu yaptığım hataları gördükçe.

Şimdi her yer sessiz, bir ben varım kimsesiz. Her şeyi oluruna bıraktım artık. Çünkü belirli bir idea'ya yöneldikçe her olumsuz olayda hançer yemişe dönüyorsun. Olsun gitsin banane artık. Keşke her hayatıma giren insanın zihninde güzel görünsem. Beni hatırladıklarında küfür etmeseler keşke. Zira o küfürleri hakettim de işte, değiştirebilsem keşke..

Özür dilerim hepinizden. Boş yere vaktinizi çaldım belki de. Şu kısa hayatta küs kaldığım o kadar insan var ki. Umarım unutursunuz beni kolayca. Başka da ne diyebilirim ki. Zaman hepimizi birbirinden ayırdı. Hepimiz zamana karışıp kaybolacağız işte. Bende o günü bekliyorum. Hesap vaktini...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İstediğiniz biçimde eleştiride bulunabilirsiniz. Her insan gibi hatalarım olabilir mutlaka..