9.05.2015

Güle Güle Leyla..

Yorgunum
Geçen rüzgarlar gibi hızlıca
İlerliyor yıllarım akrep yelkovanı kovaladıkça
Bir taş atıyorum yine derinlere..
Ama sekip geri geliyor yine ellerime
Hayalsizim
Gökte dolanan bir uçurtma gibi
Yere düştüm düşeceğim..
Belki çakılıp öleceğim
Nisan'da yağmur gibi düşeceğim
Anılarına bir nokta bırakacağım belki
Kurtulamayacağım senden sanki..
Üşüyorum zor olsa da Ağustos akşamlarında

Sert esiyorsun, keskin esiyorsun hatıralarımda
Bir vapur bir simit bir martı
Hatırlatıyorsun kendini yavaşça
Ah o günler yokolmadı mı
Zihnimdeki erguvan solmadı mı?
Bu hikaye bitmeyecek ki
Zaman ilerlesede tarih silinmeyecek ki..
Hepsi takvimlerde işaretli..
Ben seni bırakacağım arkamda ve tarihleri..
Unutma desemde unut aslında
İyi gelmeyecek biliyorum ama..
Biz yaşayabildik aşkı..
Bulamayanlara inat tadabildik şarabı..
Şimdi gülümse yarınlara karşı..
Ümitli olma vaktidir gün
Ümitsizlere ise her gün sürgün..
Ben öyleyim
Benden gittiğinden beri
Hep sürgünüm liman şehirlerinde..
Fırtına atlattım gecelerde
Bazen alabora oldum okyanusun derininde
Yaşama tutunacağım bir sen vardın
Başkası yoktu bir sen..
Ama kaybetmiştim seni çoktan ben
O yüzden yazıyorum artık
İyice anlatacağım seni kalem olsa da kırık..
Diyeceğim ki bir düş yaşadım
O düşümdeki melekle yaşlanacaktım
Ama hayalim onunla dopdolu
Yaklaşırken yolun sonu
Oynamayı bilmediğim bir oyundu bu..
Kaybettim son resti de çekip
Son sigaramdan da bir duman çekip
Gidenin dönmediği yere gidiyorum
Güle güle güzel dünya..
Güle güle gül kokulu Leyla..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İstediğiniz biçimde eleştiride bulunabilirsiniz. Her insan gibi hatalarım olabilir mutlaka..