10.05.2015

Demir Alma Vakti..

Biliyorum..
Yollar uzun, hatta sonsuz..
Geçen dolu yıllar var onsuz
Yenilen şamarlar var
Ufukta kaybolan hayaller var
Bir çok kez demir almak var
Limanlardan..

Anasız babasız kalmış bir mahdum gibiyim
Güftesini kaybetmiş bir şarkı gibi
Uzanıp tutacakken düşmüşüm yere
Ne olur gör beni, basıp geçme üstüme..

Sensizlik ne zor bir zanaat
Aza tamah etsemde, getirsemde kanaat
Bir bir eksiliyorsun içimde
Kayıp gidiyorsun benliğimden düşlerimde



Rüzgar yine yelkenleri şişiriyor
Benim sana olan arzum yine alevleniyor..
Gökyüzünde bir kuş gibi hedefe dalıyor
Sakın gitme, yoksa bu çocuk ağlıyor..

Geçtim feleğin çemberinden
Çıktım en kara zemheriden
Göremiyorum, duyamıyorum uzaktasın sen
Bir bahar akşamı keşke bana gelsen..

Düşünüyorum artık vermeliyim bir karar
Sensiz dünya malı, serveti neye yarar
Ah açıp kollarını koşsan bana
Ab-ı hayat iksirini içirsen bana..

Güneş battı ay çıktı
Bu faldan bana ayrılık çıktı..
Bu oyunda kaybetmek artık sıktı
Ve artık beni yıktı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder