21.04.2015

Virane Geçiyor Hayat.. Sensiz...


'Uçları kırılmış bir düştü bizimkisi, rüzgarda savrulan bir düş..'

Ne kadar anlatsamda anlayamazsınız ki
İçinde bulunduğum korluğu hissedemezsiniz ki
Bir hayal yaşadım bir nebze ben
Bir hayal öldürdüm yine zihnimde
Sürekli dik bir bayırı çıkmaktan yoruldum belki de

Geceler geçerdi, günler ilerlerdi peşi sıra
Ama açılırdı her zaman dikiş tutmayan yara.
Seni haykırırdım, doğan aya yetmezdi yıldızlara..
Artık uzaklaşmıştık fersah fersah birbirimizden
Bedenen değil ruhen ayrılmıştı bağ, ikimizden



İstemez miyim her doğum gününde yanında olmayı..
Ya da ister miydim başkasına yar olmanı..
Hatalarım var biliyorum ve acıtacak her zaman
Kovalayacak beni yaşadığım her an..
Kaldırılması güç bu his pek yaman

Kötü bir karakter oyuncusuydum ben
Her zaman kötü olmakla suçlanan, küfredilen..
Benim olayım buydu iyiyi oynayamazdım ki
Senin için uçurumdan atlayamazdım ki
Böyle kurgulanmış bir hayattı benimkisi..

Uzun, dar, loş yollardan bana gelmeni bekledim hep
Çıkıp sana gelmem gerekirken söylenip durdum hep
Bu hayalin yıkılmasında bir ben'dim suçlu
Sen hep destek olandın bana hep..
Artık viran kaldırımlarda, üşüyüp bayılma vakti hep..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İstediğiniz biçimde eleştiride bulunabilirsiniz. Her insan gibi hatalarım olabilir mutlaka..