13.04.2015

Öbek Öbek Yalnızlık..


Yüklenmişim sırtıma ağır yükleri..
Geçmişin gölgesindeki küf tutmuş küfeleri..
İniyorum çıplak ayak ıslak merdivenleri.
Kovalıyorum o yüklerle siyah bir kediyi..

Zor geliyor elbette zor olmayan mı var?
Acıkınca yemek veren, su veren mi var!
Ölmemek için içilen çamurlu su
Direnmek için elinden gelen sadece bu



Dönüyorum yolun u olanından
Bıktım artık hep hesap soranından
Yakılmış mektuplardan, iade edilmiş ızdıraplardan
Bir şilteye uzanıp susuyorum en suskunundan..

Gece geliyor hayaletin her zaman
Bıçaklıyor uykumu en hassas noktasından
Ne yapsam, ne etsem
Bu huzursuz ruhu gönderebilsem..

Işık az yer yer karanlık
Ne zaman keşfedilecek güneş! ne zaman aydınlık!
Alıştı gözlerim artık
Her taraf öbek öbek yalnızlık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İstediğiniz biçimde eleştiride bulunabilirsiniz. Her insan gibi hatalarım olabilir mutlaka..