29.03.2015

Biraz, Biraz


Biraz yaşadım hayatı, biraz keyif aldım, biraz ağladım, biraz kuşkulandım, hastalandım, yattım falanlar filanlar. Kimsenin hayatı ucuz değil. Hayatınızı sorguladığınızda elbet net, berrak sayfalarla karşılaşacaksınız. Sadece kötü anıları biraz daha net hatırlıyoruz o kadar. Çünkü hasar var ağrıyor kalbin belki de böbreğin, geçerken zarar vermiştir olabilir..

Dedim ya biraz yaşamıştır herkes hayatı, biraz çok fazla değil, yeteri kadar. Almıştır öğretilerini, kazımıştır bazı nüansları ve ilerlemiştir kendi otobanında. Belki 80'le, belki 180'le. Giderken dönüp bakmıştır ne kadar yol yaptım diye. Ben bakmadım diyen illa ki yalan söylüyordur bu konuda yalan söylemenize gerek yok. Utanç değildir geçmişe bir bakıp çıkmak. Daha utanç verici şeyler vardır onları gizleyin tabi. Çünkü size zarar vermek isteyen biriyle de yarı yarıya oranla karşılaşıyoruzsunuz şans meselesi...



Bir gün alıp başını gitme isteğin oluyorsa bunu gerçekleştir mutlaka. Biraz cesaret al ve gerçekleştir yeni beldeler, yeni insanlar, farklı muhabbetler. Al başını dolaş memleketi. Önce yeteri kadar para biriktir planla bu gidiş için kendini. Gezmek, görmek kadar eğlenceli değildir hiç bir şey. Otobüsü tavsiye ederim ya da treni. Sakin sakin yol alırsın başak tarlalarından, dağların arasında, yeşilin en koyusundan ilerle, arada çay iç tost ye, bir adama selam ver. Sığdır şu belirsiz ömrünü güzel anlarla. Yaşa inadına her türlü bubi tuzağına rağmen seke seke ilerle ve var istediğin şeye. Huzura, özgürlüğe, güzelliğe, doğaçlamaya..

Bir gün bende giderim umarım çantamı alıp durduğum her yerde muhabbet ederek, farklı yüzleri beynime kaydederek. Şu biraz yaşadığım hayata biraz daha renk getirme adına...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder