23.01.2015

Let Me Kiss You..


"Güneşin altında bir yer var orada birini takip etmek isteyen herkes için
Ve sanırım benimkini buldum evet bulduğuma inanıyorum

Kapa gözlerini ve birini düşün fiziksel olarak hayran olduğun
Ve öpmeme izin ver izin ver seni öpmeme

Tüm Amerika'yı dolaştım ama güvenli bir yer bulamadım
Söyle omuzlarında ağlamama izin veriyomusun
Herhangi bir şeyi ikinciye denemek istediğini duydum



Kapa gözlerini ve birini düşün fiziksel olarak hayran olduğun
Ve öpmeme izin ver izin ver seni öpmeme

Ama sonra aç gözlerini, ve birini gör fiziksel olarak hor gördüğün 
Ama yüreğim açık 
Açık sana yüreğim..."

Diyor Morrissey...

Uzun bir aradan sonra ilk kez dinliyorum bu parçayı. En son psikotik atakları beraberinde getiren, morfini bana enjekte edip beni "kapatmadan" önce, hiç susmadan bu parça çalıyordu. Cesaretimi topladım ve bu sefer sadece tebessüm ediyorum. Öyle ki hönküre hönküre ağlatmıştır beni. Belki de bu parça göz pınarlarımı kuruttuğundan artık ağlayamıyorum..

Yaşayan anlar elbette, bir flashback çakar beyninde hemen. Artık "o" yoktur, gülümsemesi de, onu benim yerime öpecek bir el insanı vardır. Henüz kabullenememişsin, içkiler akıyor, sigaralar yanıyor. Üstüne "So close your eyes and think of someone, you physically admire" cümlesi geliyor ve sızdırmaya başlıyorsun. Çünkü biliyorsun ki gözlerini kapatıp düşündüğün tenini teninde hissetmek istediğin sadece biri var. O geliyor hemen aklına ve kendini teslim ediyorsun şarkıya..

Şarkının bestesi de güftesi de dahiyane. Sadece bana bu duyguları hissettiren o derin yorum Nancy Sinatra'ya ait. Çoğu kişinin özel parçası olduğunu düşünüyorum, insanın kendi içinde yandığı kavrulduğu yegane bir eser. Böyle eserler pek çıkmıyor maalesef, çıksa da milyonlarca şarkı arasından bulamıyorsun. Saklayın ölene kadar, yitip gidene kadar..

Olmadı mı yaşayamıyor musun? Aç bu şarkıyı arka planda ve kendine altın bir dokunuş yap. Bu şarkıyla ölmek bile anlamlı hale dönüşebilir..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İstediğiniz biçimde eleştiride bulunabilirsiniz. Her insan gibi hatalarım olabilir mutlaka..