13.09.2013

Hala Sevmeli Miyim Seni

Dün yitiyor, karanlık çöküyor
Umutların üzerine usulca
Sev diyor kalp sevme diyor kader
Ayırıyor keskin bir bıçak gibi yolları

Hala sevmeli miyim seni
Hiç unutmamalı mıyım
Ateş yakarken sensizliğinle
Ve uyuyamazken gecelerce

Bekliyorum seni sevdiğim
Bekliyorum ama dönmeyeceksin biliyorum
Kaybedeni oynamak zor
Evren sanki benimle oynuyor

Hala sevmeli miyim seni
Kavırcık saçlarına dokunmayı özlemeli miyim
Düş içinde kaybolurken ruhum
Kör kuyularda çırpunmalı mıyım yorgun



Bulduğun kalple yetinmezsen
Devra döner hayaller bile yetmezken
Susup dalmalı mı geçmişe
Yoksa haykırmalı mı geleceğe

Bekliyor dost darağacını kurmuş
Kimsesiz, sevgisiz dolanıp durmuş
İnat etmiş hayata ve yenilmiş
Şafak vakti ölmeye karar vermiş

Hala sevmeli miyim seni
Hala beklemeli miyim
Otubüs durağında, istayonda, rıhtımda
Gelmeyeceksin ama bekleyeceğim

Bekleyeceğim

Karanlık olsada, güneş kavursada, yağmur ıslatsada,
Aidim sana ben bunu bil yeter
Bunu hisset yeter..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İstediğiniz biçimde eleştiride bulunabilirsiniz. Her insan gibi hatalarım olabilir mutlaka..