5.07.2013

Hayat Güzeldi Hani..


Sen...
Ah sen
İliklerime kadar ıslatan yağmur
Kemiklerimi sıyırırcasına yıkayan sen
Yoksun artık
Toprağım hasatsız..
Güneşim bulutsuz..
Senin yokluğun kadar yakıyor

Keşke olsan..
Keşke bir defa daha sarılsam
Olmadı uzaktan bir kere selamlaşsak
Razıyım sadece görmeye bile
Sadece görüp ölmeye bile..


Bıraktım kalemi attım bir köşeye
Her defasında sadece seni yazmaktan sıkıldım belki de
Her defasında bıçak yemekten sırtımdan
Öldürmeyen işkencelerden bıktım
Sıkıldım...

Kanatıyor tutturuyorsun her defasında kalbimi
Attığın her ok onikiden vuruyor, bravo
Yenilmek zormuş, yenmekten de zor
Kaybetmek acı ise ego baştacı..

Girmeli miyim yine
O karanlık dar kafese..
Hayatımı kurban mı etmeliyim hak'ka
Delireceğim beklerken yoksa

Sen şahitsin asma fener
Niye parıldıyorsun hala bana
Niye umut dolu bakıyorsun halime hala..
Düştüm tutan yoktu
Hani benim dostum çoktu ?

Yinede bırakmalı bu "pis" huyu
Tutunmalı
Yıkamalı yüzü, içmeli olsa bile çamurlu suyu
Hayat güzeldi hani
Sana, o'na güzeldir tabi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder