7.06.2013

Twitter



Twitter'da pek faal bir insan olmamıştım "bir gün" öncesine kadar. Nedeni kişisel sebeplerdi yazılarımı paylaşıp çıkardım. Meğer Twitter'ın kullanma kılavuzu varmış..

Yeniden açtım hesabımı ve hoşuma giden girdileri retweet yapmaya ya da favorilerime eklemeye başladım. Gerçekten güzel bilgiler paylaşılıyor, bilgi çöplüğü gibi bir yer sevdim. Geyik, edebiyat, müzik yer yer siyaset güzel paylaşımlar oluyor mizah yönü çok yüksek. Sözcükler eğilip bükülebiliyor. Çok çabuk adapte oldum. Stres atmak için birebirmiş gerçektende..

Bloğa ilhamım gelirse bir kaç şiir yazarım artık..

Bu bloğu takip eden her kim varsa artık çoğunlukla twitter'dayım dostlarım..

Bu da twitter adresimdir. Görüşürüz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İstediğiniz biçimde eleştiride bulunabilirsiniz. Her insan gibi hatalarım olabilir mutlaka..