27.06.2013

İmkansızdı Sen, Ben, Her Şey



Dilin ucunda ama bir türlü söylenemeyen
Hasat vakti fırtınayla sürüklenen
İstenilen, unutulmayan, kaybedilen değer
Aşk için yaşamayı deneseydin eğer
Kim alabilirdi ki mutluluğu ellerimizden
Oysa kaçtın hep
Dükkan camını kıran küçük bir çocuk gibi
Arkana bakmadan koştun, korktun
Bir kez daha aynı mahalleden geçmeden
Yaşadın ! vazgeçerek, sevmeyerek
Sana kızamıyorum ne kadar istesemde
Bende küçükken çok cam kırdım, kaçtım
Özür dilemek hiç aklıma gelmedi
Diğer yolları düşünmeden, tek düzeydi
Bir elmanın iki yarısı değildik belki
Ama yinede yazmıştım seni gönlüme
Büyük puntolarla, silinmez mürekkeple
O yüzden hep misafirim olacaksın senelerce


Aylardan sadece Nisan canımı yakıyor
Doğum gününü yanında hiç kutlayamadığım için
Bir mektup ya da kartpostal gönderemediğim için
Neden odam sessiz, yalnızlığım renksiz.. Niçin !
Şimdi..
Sevda ucu bucağı olmayan denizdi
Heyhat (!) bir limanda beklerdi, sevgili..
Artık..
Yere düştüğünde eriyen bir kar tanesi
Ne kadar rüzgar yesede ilerlemeyen yırtık yelkenli
Evet hepsi benim
Batıdan doğacak güneşi, suda yanacak ateşi
Bekliyorum imkansız olabilen her şeyi..

30/07/2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İstediğiniz biçimde eleştiride bulunabilirsiniz. Her insan gibi hatalarım olabilir mutlaka..